2004. január 2., péntek

ÉVEZREDNYITÓ BESZÉLGETÉSEK

ÉVEZREDNYITÓ BESZÉLGETÉSEK 2004

2004-ben lépett az ötödik évfolyamába a nemcsak Sárváron, de Vas megyében, sőt, a régióban is érdeklődésre számot tartó előadás- sorozat. Ismét nyolc előadót hívtam meg, tovább szélesítve az érdeklődéi kőrt: Egerszegi Krisztina személyében már sportoló is odaállt a pulpitus elé a Nádasdy- vár dísztermében úgy az egész nemzet, mint a Káli medence népi kultúrájáért, a magyarság megmaradásáért aggódó művészek és ex- miniszterek mellett.
Az előadásokat rögzítettük, az Ezredvégi "barna" után az Évezrednyitó "zöld" kötet is megjelenhetett a következő évben.
Gróf István önkormányzati képviselő az Oktatási-, Művelődési- és Sportbizottság akkori elnöke, a sorozat szervezője
Sótony, 2015 október 20

1. SOMOGYI GYŐZŐ, KÉPZŐMŰVÉSZ
" A magyar nemzet hivatása"
2004. február 11-én






















2. ANDRÁSFALVY BERTALAN, NÉPRAJZTUDÓS
"Aggodalmaink és reményeink"
2004. március 11-én






















3. FÜR LAJOS, TÖRTÉNÉSZ
" Történelem, sorskérdések"
2004. április 8-án






















4. KASZA JÓZSEF- POLITIKUS (VAJDASÁG)
" A délvidéki magyarság megmaradásának stratégiája"
2004. május 6-án






















5. SEBESTYÉN MÁRTA, NÉPDALÉNEKES
"Dúdoltam én..."
2004. június 5-én



















6. PAPP LAJOS, SZÍVSEBÉSZ
" Jöjjön el a Te országod"
2004. október 1-én




7. LÁSZLÓFFY ALADÁR, KÖLTŐ
" Októberi levélhullás"
2004. október 14-én




8. EGERSZEGI KRISZTINA, ÚSZÓNŐ
"Kinn a vízből"
2004. november 4-én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése